A fesztiválok rendszeres látogatói lettek az egyetemisták és főiskolások, akik immár nem "csak" szórakoznak hanem dolgoznak is. A Hegyalja Fesztiválon is jelen vannak az intézmények és a felsőoktatási sajtó képviselői, akik a Magyar Egyetemi és Főiskolai Sajtó Egyesület szervezésében működnek közre a fesztivál kommunikációs munkájában. 38 kampusz lap, portál és egyetemi rádió képviselteti magát az ifjúsági fesztiválon - tudta meg az Edupress a szervezőktől.
Az E-misszió sátrában, a Média Sziget olvasósarkában is a BKF-es diákok várják a pihenni és olvasni vágyókat, kényelmes kanapékkal minden nap reggel tíztől délután hatig, sok hasznos információval, játékokkal és nyereményekkel. A fesztiválok állandó hangulatfelelősei a gödöllői Szent István Egyetem médiamunkásai, a Lesz Rádiósok egész napos műsort sugároznak a fesztivál kempingben riportokkal, zenékkel így az otthon maradók online is hallgathatják a helyszíni adást.
Megérdemelt jutalomként pedig az idei zöld gerilla kampány, a ZéróCO2 nyertesei, a legnagyobb főiskolai kertészcsapat, Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának Füvek Népe elnevezésű csapata is bulizik a fesztiválon - tájékoztattak a szervezők.
Az idei fesztiválokon érdemes mindenkinek nyitott szemmel és füllel járni, forgatni és fotózni, hisz a reklámszakma kedvelt rendezvényének, a Reklámzabálók Éjszakája kreatív pályázatának - az Ifjú Pengének - témája a hazai fesztiválok, és a fesztiválozás eszméjének népszerűsítése. A tizedik Hegyalja Fesztivál rekordlátogatottsággal indult, már az első nap 15 ezer látogatót számláltak a rendezők. 2004 óta először területbővítésre volt szükség, ezért a szervezők megnyitották a pótkempinget pótlását is, így a rendezvény területe 17 hektárra bővült.Idén a rendezők még nagyobb hangsúlyt fektettek a környezettudatosságra, remélve, hogy ők is megkapják a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium zöldfesztivál minősítését.
www.edupress.hu