Az Országos Média Diákverseny november 28-i döntőjében öt csapat versengett egymással. A megmérettetésen a Nivea for Men Frissítő Hidrogénnevet viselő termék 2009-es médiastratégiájának megvalósítására vártak ötleteket a nappali tagozatos egyetemistáktól, főiskolásoktól. A háromfős felállások közül pedig a Corvinus egyetem hallgatói szerepeltek a legjobban Creamtivity nevet viselő felállásukkal, felkészítőjük pedig a 2001-es győztes volt, így pedig a verseny célja is teljesül: a médiaszakma utánpótlásának felfedezése.
A feladatot a Nivea gyártója, Beiersdorf adta, melynek a zsűri elnökletét is ellátó marketingigazgatója a verseny kapcsán elmondta, szép számban érkeztek be pályázatok, az ötletek szakmaiságáról pedig a verseny főszervezője, Rozsnyai Szilvia volt jó véleménnyel.
2. Lézerkacsák (Budapesti Corvinus Egyetem) Kovács Eszter, Murányi Gréta, Rápolti Nóra Felkészítő tanár: Dr. Nádasi Katalin
3. Women for Men (Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai Kar) Balogh Zsuzsanna, Dóró Lilla, Zsidi Szilvia Felkészítő tanár: Harsányi Dávid
4. Maniac (Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai Kar) Koós Beatrix Tímea, Bugyi Sándor Norbert, Fehérvizi Róbert Felkészítő tanár: Harsányi Dávid
5. Gélmadár (Pécsi Tudományegyetem) Néber Csilla, Olasz István, Tóbi István Felkészítő tanár: Dr. Törőcsik Mária
A legjobb előadónak járó különdíjat Tóbi István kapta a Gélmadárból.(Forrás: Médiainfo.hu)
Átlagosan 44 százalékot írtak matekból a diákok középszinten a Studium Generale (SG) próbaérettségijén, de az emelt szintű vizsga sem sikerült sokkal jobban. Mutatjuk, mely feladatok okoztak a többségnek gondot.