2008. szeptember. 24. 16:00
Edupress
Utolsó frissítés: 2008. szeptember. 24. 17:10
Közoktatás
Reklámhét a Kodolányi János Főiskolán is
Megkezdődött a negyedik Reklámhét, mely Budapest mellett négy vidéki nagyvárosban, így Székesfehérváron, a Kodolányi János Főiskolán is kínál programokat szeptember 25-én. A délután kezdődő program során neves előadók, így Simon Krisztián, a Marketing Media vezető szerkesztője, Kőszegi András, Sas István és Borsos Sándor, a Reklámzabálók főszervezője avatják be az érdeklődőket a reklámok világába.
A New Yorkból származó eseményt a Magyar Reklámszövetség honosította meg azzal a szándékkal, hogy a szakma és a fogyasztók találkozzanak, megismerjék egymás igényeit. Érdekessége a programnak, hogy a Kodolányi immáron harmadik alkalommal csatlakozott a Reklámhét programsorozatához, valamint a főiskolák közül egyedül vállalkozott arra, hogy vendégül lássa a reklámszakma legismertebb hazai képviselőit. Az idei Reklámhéten a reklámszakma értékeibe és a kulisszák mögé nyújtanak betekintést az előadások, segítve ezzel a fogyasztóknak a reklámok megértését. Simon Krisztián, a Marketing és Média vezető szerkesztője előadásában arra keresi a választ, hogy milyen hatással voltak 2008 kiemelkedő sporteseményei - olimpia, foci EB - a reklámpiacra. Visszajáró vendégnek számít a Kodolányin Sas István pszichológus, a Magyar Köztársasági Érdemrend Lovagkeresztjével kitüntetett reklámfilmrendező, aki mostani prezentációjában azt kérdezi a résztvevőktől, hogy "neked bejönnek-e a király, sirály, kúl, zsír, állat és beteg reklámok". A médiaszakértő két évvel ezelőtt "
A gerillamarketing a spájzban van!" című előadásával varázsolta el a hallgatóságot. A szakma jeles művelője húsz éve gyűjti a reklámokat és gyakran a Kodolányi Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszékének munkájába is bekapcsolódik, mint államvizsga-bizottsági tag.A Reklámhét egyik küldetése, hogy a reklám területén elhelyezkedni kívánó fiatalok képet kapjanak a reklámpiaci lehetőségekről - tehát az ismeretbővítés mellett karrier szempontból is hasznos lehet a rendezvény a hallgatóknak.
Az ingyenesen látogatható programot szeptember 25-én 13 órakor Győrffy Miklós, a KJF Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszékének vezetője nyitja meg.
(www.edupress.hu)
A gerillamarketing a spájzban van!" című előadásával varázsolta el a hallgatóságot. A szakma jeles művelője húsz éve gyűjti a reklámokat és gyakran a Kodolányi Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszékének munkájába is bekapcsolódik, mint államvizsga-bizottsági tag.A Reklámhét egyik küldetése, hogy a reklám területén elhelyezkedni kívánó fiatalok képet kapjanak a reklámpiaci lehetőségekről - tehát az ismeretbővítés mellett karrier szempontból is hasznos lehet a rendezvény a hallgatóknak.
Az ingyenesen látogatható programot szeptember 25-én 13 órakor Győrffy Miklós, a KJF Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszékének vezetője nyitja meg.
(www.edupress.hu)