2008. szeptember. 11. 11:30
Edupress
Utolsó frissítés: 2008. szeptember. 11. 11:32
Közoktatás
Kommunikációs stratégiai kihívás egyetemistáknak
Országos Média Diákversenyt rendez nappali tagozatos egyetemista, főiskolás diákok számára az OMD médiaügynökség. Az akár több intézmény hallgatóiból álló háromfős csapatok november 7-ig adhatják be írásos pályaműveiket.
Ősszel immár nyolcadik alkalommal rendezi meg médiaversenyét az ügynökség, melyhez a Nivea feladványa szolgáltatja az egymással megmérkőző fiatalok tapasztalatszerzési lehetőségét a kommunikációs stratégiatervezés, illetve ezen belül a médiatervezés területén. A versenyen a gyártó Beiersdorf a Nivea for Men Frissítő Hidrogén nevet viselő termékének 2009-es médiastratégiájára vár ötleteket.
Az írásos pályaműveket november 7-ig kell beadni, az október 18-ig jelentkező csapatok azonban élhetnek a www.namivan.hu oldalon keresztül igénybe vehető "early bird kedvezménnyel" is, ami egy saját, internetes piackutatást tesz lehetővé. A legjobb öt csapat részt vehet a november 28-i szóbeli döntőn.További információ a www.mediainfo.hu/omd/2008 oldalon olvasható.(Forrás: Mediainfo)
(www.edupress.hu)
Az írásos pályaműveket november 7-ig kell beadni, az október 18-ig jelentkező csapatok azonban élhetnek a www.namivan.hu oldalon keresztül igénybe vehető "early bird kedvezménnyel" is, ami egy saját, internetes piackutatást tesz lehetővé. A legjobb öt csapat részt vehet a november 28-i szóbeli döntőn.További információ a www.mediainfo.hu/omd/2008 oldalon olvasható.(Forrás: Mediainfo)
(www.edupress.hu)