2008. május. 13. 12:13 Eduline Utolsó frissítés: 2008. május. 15. 08:06 Közoktatás

Marketing - túlélni vagy megnyerni?

A tatabányai Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) rendezi május 15-én, csütörökön a fenti rendezvényt, melyen a szakma ismerőitől kaphatnak kreatív megoldásokat a jövő marketingesei. Felvázolják a marketing legújabb irányait és személyre szabott továbbképzési tanácsadást nyújtanak. A helyszín: József Attila Művelődési Központ (1131 Budapest, József Attila tér 4.).

Előadások

 - Kandikó József: Fogyasztói hatalomátvátel - új trendek a marketingben
 - Sas István: Tudásgyár- kreatív megoldások és képzések a jövő marketingeseinek
 - Személyre szabott továbbképzési tanácsadás, képzési terv készítése

A MÜTF képzési kínálata marketingeseknek

 - marketing kommunikáció (másoddiplomás), piackutatás (másoddiplomás)
 - reklám update, marketing kontrolling, hatékony marketing stratégia

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhöz kötött, www.mutf/marketing, vagy a helyszínen.
Interjúk készítéséhez segítséget nyújt és bővebb információkat ad: Deés Szilvia, 20/336-8186, a MÜTF programirodájának vezetője.

Nehéz átlátni, de nem lehetetlen - itt vannak a 2025-ös felvételi pontszámítási szabályai Érettségi-felvételi Székács Linda

Nehéz átlátni, de nem lehetetlen - itt vannak a 2025-ös felvételi pontszámítási szabályai

Bár maradt az 500 pontos rendszer, a korábbi évekhez képest 2024-ben megváltozott a felsőoktatási felvételi pontszámításának összes szegmense. Kevesebbet érnek a középszintű érettségik, a többletpontokról és a pontszámításhoz szükséges érettségi tárgyakról pedig központi szabályok helyett az egyetemek dönthetnek. A diákok többsége még nem annyira látja át az új rendszert, ezért mi is segítünk azt megérteni.