2008. május. 13. 12:13 Eduline Utolsó frissítés: 2008. május. 15. 08:06 Közoktatás

Marketing - túlélni vagy megnyerni?

A tatabányai Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) rendezi május 15-én, csütörökön a fenti rendezvényt, melyen a szakma ismerőitől kaphatnak kreatív megoldásokat a jövő marketingesei. Felvázolják a marketing legújabb irányait és személyre szabott továbbképzési tanácsadást nyújtanak. A helyszín: József Attila Művelődési Központ (1131 Budapest, József Attila tér 4.).

Előadások

 - Kandikó József: Fogyasztói hatalomátvátel - új trendek a marketingben
 - Sas István: Tudásgyár- kreatív megoldások és képzések a jövő marketingeseinek
 - Személyre szabott továbbképzési tanácsadás, képzési terv készítése

A MÜTF képzési kínálata marketingeseknek

 - marketing kommunikáció (másoddiplomás), piackutatás (másoddiplomás)
 - reklám update, marketing kontrolling, hatékony marketing stratégia

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhöz kötött, www.mutf/marketing, vagy a helyszínen.
Interjúk készítéséhez segítséget nyújt és bővebb információkat ad: Deés Szilvia, 20/336-8186, a MÜTF programirodájának vezetője.

Jó, ha délután 4-kor kapnak főtt ételt - középiskolák tucatjai működnek menza nélkül szerte az országban Közoktatás Székács Linda

Jó, ha délután 4-kor kapnak főtt ételt - középiskolák tucatjai működnek menza nélkül szerte az országban

Az a kisebb probléma a közétkeztetéssel kapcsolatban, hogy a diákoknak nem jut elég idejük a menzán felszolgált ebéd elfogyasztására. A nagyobb, hogy - főként a középiskolák esetében - menza sem áll rendelkezésre, így a tanulók leghamarabb akkor jutnak főtt ételhez, amikor a tanítás után hazaérnek.