Marketing és felsőoktatás Közoktatás
Edupress

Marketing és felsőoktatás

A Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) november 22-én szakmai beszélgetésre invitálta a felsőoktatási intézményekben dolgozó pr- és marketing szakembereket. A tanácskozás fő témája a felsőoktatási marketing, célja pedig a kölcsönös tapasztalatszerzés, informálódás volt.

A főiskola vendégei voltak a Pécsi Tudományegyetem, a Pannon Egyetem, a Nyugat-Magyarországi Egyetem, a Nyíregyházi Főiskola, a Kodolányi Kános Főiskola és a Gábor Dénes Főiskola szakemberei.
Kuráth Gabriella, a Pécsi Tudományegyetem marketing osztályvezetője vitaindítójában a hazai felsőoktatási marketing helyzet, a hatékonyságmérési lehetőségek, a főbb felsőoktatási célcsoportok jellemzői, a hallgatói magatartásváltozás, a felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők, a továbblépési lehetőségek témakörét érintette. A beszélgetésen szó esett a mesterképzések beindításával kapcsolatban felmerülő marketingfeladatok sajátosságáról, a marketing szerepének elfogadottságáról a felsőoktatási intézményekben és a marketingtevékenység mérési problémáiról is.
(www.edupress.hu)