2007. november. 15. 16:27
Edupress
Közoktatás
Marketing / PR konferenciát rendeznek a MÜTF-ön
A Modern Üzleti Tudományok Főiskolája november 22-én 10 órára az "A" épület Dísztermébe szakmai beszélgetésre invitálja a felsőoktatási intézményekben dolgozó PR- és marketing szakembereket. A tanácskozás témája: a marketing és a PR a felsőoktatásban.
A rendezvény célja a kölcsönös tapasztalatszerzés, informálódás. A program 10 órakor a MÜTF által a régió középiskolásai körében meghirdetett "A jó reklám - 17 éves szemmel" pályázatának eredményhirdetésével kezdődik, majd Vitaindító előadásra kerül sor Kuráth Gabriella a Pécsi Tudományegyetem marketing osztályának vezetője előadásában, 11 órától pedig szakmai bezsélgetésre és vitára invitálja a főiskola az érdeklődőket. A MÜTF október közepén pályázatot írt ki a Közép-Dunántúli régió középiskoláinak 11. évfolyamos diákjai körében "A jó reklám - 17 éves szemmel" címmel. A pályamű műfaja és megjelenési formája (írott mű, videó, kép, stb.) szabadon választott volt, a lényeg az volt, hogy a pályázat címének megfeleljen, s valósághűen mutassa be a 17 éves korosztály véleményét. A pályaműből ki kell derülnie annak, hogy milyenek a 17 évesek médiahasználati szokásai, honnan szerzik be az őket érintő információkat (pl. mobiltelefon, szórakozás, továbbtanulás, stb.), hogyan vélekednek a reklámokról, milyen kritériumoknak kell, hogy megfeleljen egy "jó" reklám, hol találkoznak szívesen reklámokkal, mennyire befolyásolják őket döntéseik meghozatalában a reklámok.(www.edupress.hu)