Újabb vicces dolgozatot írtak az Óbudai Egyetemen, ezúttal a nyugdíjasok Erzsébet-utalványáról Felsőoktatás
Eduline

Újabb vicces dolgozatot írtak az Óbudai Egyetemen, ezúttal a nyugdíjasok Erzsébet-utalványáról

Ami a magyar állam számára bonyolult folyamat, azt az informatikusok megoldották.

A miniszterelnök ígéretét igyekszik teljesíteni karácsonyig minden magyar közhivatalnok - szóltak a hírek a napokban. Egy hete bajlódik a kormány, hogy miként lehetne költséghatékonyan eljuttatni minden nyugdíjasnak a magyar adófizetők pénzéből fedezett 10.000 forintos Erzsébet-utalvány ajándékokat, ám aligha lehet megúszni a Posta segítsége nélkül - ezen dolgoznak szakembereik.

Az Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai karának Mérnök informatikus szakán a Programozás I. nevű tárgy második zh-jában elémennek a probléának, feladatban kapták meg a hallgatók, hogy 120 perc alatt dolgozzák ki a kézbesítések ideális rendjét - tudta meg a 444.

Nem ez volt az első furcsa dolgozat az egyetemen, korábban egy elsőre előítéletes dolgozat keltette fel a figyelmet, ahol végül kiderült, hogy a helyes megoldás az emberileg legkorrektebb válasz:

Furcsa feladatot kaptak az Óbudai Egyetem hallgatói

Pusztán nevek alapján kellett beosztás találniuk az állásra jelentkezőknek. A nevek között volt Kolompár Szamanta és Patrióta Ábel Káin is. Te hogyan oldanád meg? A közgazdász képzés szervezetfejlesztési kurzusán egy feladatban a megadott nevek alapján kellett pozíciót adni a munkára jelentkezőknek, milvel "a beadott pályázatok ugyanis elkeveredtek, viszont a feladat megoldójának képzeletbeli főnöke kirúgással fenyeget, ha nem kap azonnali választ" - szúrta ki a hvg.hu .

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.