Milliókat érő ötlettel rukkolt elő két egyetemista Felsőoktatás
Eduline

Milliókat érő ötlettel rukkolt elő két egyetemista

Meglepő pénzgyűjtési akcióba kezdett két brit hallgató: reklámfelületként értékesítik a saját arcukat.

Ross Harper és Ed Moyse a saját arcukkal üzletelnek

Meglepő pénzgyűjtési akcióba kezdett két brit hallgató: reklámfelületként értékesítik a saját arcukat. Az ötletre már több nagy cég (köztük az Ernst & Young) is ráharapott, így mára milliomos lett a két diák – adta hírül a Huffington Post.

Ross Harper és Ed Moyse 2011 októberében indította el a BuyMyFace.com nevű oldalt, ahol bárki kibérelheti a diákok arcát, hogy saját üzletét népszerűsítse. A két egyetemista összesen 80 ezer dollár, vagyis nagyjából 17 és fél millió forint tartozást halmozott fel – mivel másképp esélyük sem lett volna kifizetni a diákhitelből származó adósságot, úgy gondolták, nem mindennapi módon próbálnak pénzhez jutni.

Kezdetben a hirdetésekért napi 1 fontot kértek, ma már azonban 600 dollárt, azaz 132 ezer forintot kell fizetni egy 24 órás reklámért. Bár a teljes tartozást még nem sikerült kifizetniük, hamarosan erre is sor kerülhet: saját bevallásuk szerint ugyanis mindössze 180 nap alatt 50 ezer dollárt, azaz 11 millió forintot gyűjtöttek össze. Nem ők az egyetlenek, akik furcsa pénzgyűjtő kampányba kezdtek – egy másik ötletes akcióról itt olvashatsz bővebben.

Akár 200 ezer forint is elmehet egy négynapos fesztiválon Campus life Rodler Lili

Akár 200 ezer forint is elmehet egy négynapos fesztiválon

Átlagosan 70-80 ezer forintot költenek a diákok egy nyári fesztiválon, de szállással együtt a költségek akár a 200 ezer forintot is elérhetik. Nem reprezentatív felmérésünkben több mint harmincan meséltek arról, hova készül idén bulizni, mennyit szán rá, mi alapján választja ki a kedvenc nyári fesztiválját.