GfK: az ELTE a legnépszerűbb egyetem Felsőoktatás
MTI

GfK: az ELTE a legnépszerűbb egyetem

Az egyetemek között is létezik márkaverseny, a legnépszerűbb az ELTE - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és...

Az ELTE Egyetem téri épülete

Az egyetemek között is létezik márkaverseny, a legnépszerűbb az ELTE - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Superbrands Magyarország közös kutatásából.

A 800 ember megkérdezésével elvégzett reprezentatív kutatás során 800 márkához gyűjtöttek adatokat egyebek között arról, hogy milyen iparágban versenyez az adott márka, vagy milyen régóta van a piacon. Azok a márkák, amelyek tavaly elnyerték a Superbrands díjat átlagosan 5,5 százalékkal magasabb ismertséggel rendelkeznek, mint amelyek nem szerezték meg ezt a független szakértői bizottság által évente odaítélt védjegyet.

A kutatás szerint a nem klasszikus marketinget használó, de országos márkák, mint például a Szépművészeti Múzeum, az egyetemek közül az ELTE és az olyan népszerű színházak, mint a Vígszínház vagy a Budapesti Operettszínház a legismertebbek. Mindez arra utal, hogy a sajtómegjelenésekre nekik is érdemes odafigyelni - idézi a közlemény Sugatagi Gábort, a GfK Hungária senior tanácsadóját.

Nem feltétlen gyakornok kategóriában kezdenek az óvodai nevelők Közoktatás Kurucz Tünde

Nem feltétlen gyakornok kategóriában kezdenek az óvodai nevelők

Középfokú, technikusi képzettséggel, Pedagógus I. kategóriában, bruttó 654 ezres óvodapedagógusként is kezdhetnek az óvodai nevelők – derült ki az Oktatási Hivatal szerkesztőségünk részére küldött válaszából. Ehhez képest a frissen végzett diplomás óvodapedagógusok gyakornokként állhatnak munkába, ha nem volt korábban legalább 6 éves munkaviszonyuk.