GfK: az ELTE a legnépszerűbb egyetem Felsőoktatás
MTI

GfK: az ELTE a legnépszerűbb egyetem

Az egyetemek között is létezik márkaverseny, a legnépszerűbb az ELTE - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és...

Az ELTE Egyetem téri épülete

Az egyetemek között is létezik márkaverseny, a legnépszerűbb az ELTE - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Superbrands Magyarország közös kutatásából.

A 800 ember megkérdezésével elvégzett reprezentatív kutatás során 800 márkához gyűjtöttek adatokat egyebek között arról, hogy milyen iparágban versenyez az adott márka, vagy milyen régóta van a piacon. Azok a márkák, amelyek tavaly elnyerték a Superbrands díjat átlagosan 5,5 százalékkal magasabb ismertséggel rendelkeznek, mint amelyek nem szerezték meg ezt a független szakértői bizottság által évente odaítélt védjegyet.

A kutatás szerint a nem klasszikus marketinget használó, de országos márkák, mint például a Szépművészeti Múzeum, az egyetemek közül az ELTE és az olyan népszerű színházak, mint a Vígszínház vagy a Budapesti Operettszínház a legismertebbek. Mindez arra utal, hogy a sajtómegjelenésekre nekik is érdemes odafigyelni - idézi a közlemény Sugatagi Gábort, a GfK Hungária senior tanácsadóját.

Így szervezték át a gólyatáborokat a BME-n Felsőoktatás Kurucz Tünde

Így szervezték át a gólyatáborokat a BME-n

Mentálhigiénés szakember, választási lehetőség és „semmi sem kötelező” – a Műegyetemen az elmúlt év során változtattak a gólyatáborokon. A tavalyi vizsgálat eredményéről, az átszervezésekről és a pótfelvételiről Bihari Péterrel, a BME oktatási rektorhelyettesével és Lévai Imrével, az egyetem hallgatói képviseletének elnökével beszélgettünk.