"Ausztrália nem ország, hanem kontinens" - ezért buktatta meg diákját az egyetemi tanár Felsőoktatás
Eduline

"Ausztrália nem ország, hanem kontinens" - ezért buktatta meg diákját az egyetemi tanár

Majdnem megbukott az az amerikai diák, akinek visszadobta tanára a dolgozatát, mert szerinte Ausztrália nem egy ország, hanem egy kontinens.

Ashley Arnold 27 éves, idahoi lakos, háztartásbeli, szociológiát tanul egy online kurzuson egy New Hampshire-i egyetemen. Az utolsó évben beadandó feladatként megkapták, hogy hasonlítsanak össze bizonyos társadalmi normákat az Egyesült Államokban és egy másik választott országban. 

Ashley a közösségi média használatának szokásait hasonlította össze az USA-ban és Ausztráliában. Ami azután jött, arra Ashley nem számíthatott: tanárától, aki egyébként filozófiából doktorált, megkapta, hogy Ausztrália nem ország, hanem kontinens, így nem tudja elfogadni a dolgozatot - írja a 444.hu.

Ashley először viccet gyanított a háttérben, nem nagyon hitt a szemének, és annak se, hogy a tanár nem volt hajlandó legalább egy Google-kereséssel utánamenni a dolognak.

Ezután a diák az ausztrál kormány honlapjával próbálkozott. A tanár ezután arra már hajlandó volt, hogy saját kutatást végezzen a kérdésben, és annak eredményétől tegye függővé a vizsga eredményét. 

Ezt Ashley már nem várta meg: levelet írt az egyetemnek, hogy tájékoztassák a professzort arról, hogy Ausztrália bizony egy ország, elnöke van, kormánya, válogatott focicsapata, ENSZ-nagykövete, és így tovább. 

Miután a tanár lefolytatta saját kutatási vizsgálatát, egy jónak számító érdemjeggyel átengedte Ashleyt. Bocsánatot nem kért, de elfogadta, hogy Ausztrália kontinens és ország is lehet. 

Zseniális fotó: így oldotta meg a diák a matekfeladatot

A tanár is biztos elnevette magát. (Meg végülis igaz).

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.