Újabb intézetvezető kezdte meg a munkáját az SZFE-n Felsőoktatás
Eduline

Újabb intézetvezető kezdte meg a munkáját az SZFE-n

Mostantól Antal Zsolt vezeti a Színház- és Filmművészeti Egyetem Elméleti Intézetét.

Sára Balázs és Bodolay Géza után - előbbit a filmes, utóbbit a színházi intézet élére nevezték ki - a Színház- és Filmművészeti Egyetem (SZFE) Elméleti Intézetének is új vezetője lett, Antal Zsolt személyében - közölték az egyetem honlapján.

Az oldalon található rövid interjúban Antal Zsolt többek között a következőt mondja el terveiről: „Az intézetben folyó képzéseket részletesen áttekintjük. Önálló kutatási tervet készítünk. Végül egyetemi szinten is működőképes képzésfejlesztési és kutatási javaslatot dolgozunk ki.” 

Továbbá arra is kitér, mennyire fontos az intézeti munka folyamatossága és a színvonal fenntartása. "Különösen így van ez az intézet keretében működő képzéseknél, ahol elvárás, hogy a hallgatók kiemelkedő kommunikációs kompetenciával, érzelmi intelligenciával, kreativitással és problémamegoldó képességgel rendelkezzenek. Ezért fontos, hogy a képzéseket, és az oktatói munkát széleskörű kutatásokra és tananyagfejlesztésre alapozzuk" - tette hozzá.

Ahogy azt korábban már megírtuk, az új vezetők az Színház- és Filmművészeti Egyetem tanárai szerint fenyegető trükkel érték el, hogy tárgyaljanak velük. Erről itt olvashattok részletesebben.

„Nem maradtak el az órák, amelyeket dokumentáltunk"

Karsai György, az SZFE tanára szerint a félév érvénytelenítését a magyar jog nem ismeri el. Ennek megfelelően folytatják az oktatást.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el Felsőoktatás Székács Linda

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el

A magyar felsőoktatás-politika évről évre sikerként könyveli el, hogy nagyjából az elmúlt három évben jelentősen nőtt a magyar egyetemekre jelentkezők és felvettek száma. Arról viszont nincsenek statisztikák, hogy a felvettek közül végül ténylegesen hányan iratkoznak be és kezdik el a tanulmányaikat a magyar intézményekben. A meglévő adatok viszont azt mutatják; gyakran épp a legtehetségesebb diákok azok, akik nem itthon folytatják.