Az IBS diákjai már otthonról tanulnak Felsőoktatás
Eduline

Az IBS diákjai már otthonról tanulnak

Az IBS március 10-től, azaz tegnaptól lehetővé tette diákjainak, hogy online oktatási formában, otthonról tanuljanak.

Nemzetközi példákat követve az IBS március 10-től lehetővé teszi diákjainak, hogy otthonról, online oktatás formájában folytathassák tanulmányaikat a következő 10 napban. Sem Budapesten, sem Bécsben nem lesznek személyesen megtartott előadások – írja azenpenzem.hu

Magyarországon az International Business School az első egyetem, amely bevezette az online tanulást a koronavírus miatt.

Az IBS közleményében azt írta, hogy számára kiemelten fontos a hallgatók biztonsága és egészsége, az intézkedéssel az a cél, hogy csökkentsék a koronavírus terjedését. Az IBS-nek van egy új online oktatási fejlesztése, így ezt most ki tudják próbálni. Az egyetem továbbra is nyitva tart, az oktatók és adminisztrációs munkatársak teljes munkaidőben folytatják munkájukat, de személyesen nem tartanak előadásokat.

Az IBS saját költségén biztosítja, hogy azon hallgatói és munkatársai, akik szükségét érzik, egy magán egészségügyi szolgáltatónál elvégeztethessék a koronavírus tesztet. Az intézkedések érintik a bécsi campust is.

Adatokkal támasztották alá, hogy az iskolák bezárása hatékonyan csökkentené a vírus terjedését

Modellszimulációs kísérletek eredményeiből kiderült, hogy megérné bezárni az iskolákat a koronavírus-járvány csökkentése érdekében.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.