Varázshomokozót épített a fiának a programozó Felnőttképzés
Eduline

Varázshomokozót épített a fiának a programozó

Egy szenzor letapogatja a homok felületét és domborzati térképpé festi át a játék egy projektorral.

Az Imguron csak Thomwolfként ismert programozó szakember egyedi ajándékkal tervezte meglepni fiát a három éves születésnapján, motivációja tehát akadt bőven. Mivel is szeret játszani ebben a korban egy gyerek? Hát persze, hogy alig lehet ilyenkor bárkit kirángatni a homokozóból!

Az apa fogott egy projektort, egy Kinect-szenzort, homokot és a kerethez szükséges faanyagot, mellyel megalkotta az alábbi csodát.

A mélyebbnek érzékelt részek a homokban tengerré változnak, a magasabbak a szárazföldek, a még magasabbak meg hegységként lettek ábrázolva a fejlesztőnek köszönhetően. Egy apró trükköt is becsempészett, a figyelmes szem észre is veheti, hogy a tengerben halacskák úszkálnak.

Ha valaki szülőként utánozná és megalkotná ezt a játékot, Thomwolf elérhetővé tette a részletes leírást.

Elsírta magát a tanár, amikor meglepték a diákjai: videó

Nagyon kedves meglepetést találtak ki ezek a diákok angoltanáruknak. Kyle Simpler, a texasi Burleson High School angoltanára nemrég elárulta egy diákjának, hogy az idejét sem tudja, mikor kapott születésnapjára tortát. Ezért aztán az osztály a héten meglepte a szülinapos tanárt. A videó alapján elég jól sikerült a rögtönzött buli: Threw our teacher a surprise party.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el Felsőoktatás Székács Linda

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el

A magyar felsőoktatás-politika évről évre sikerként könyveli el, hogy nagyjából az elmúlt három évben jelentősen nőtt a magyar egyetemekre jelentkezők és felvettek száma. Arról viszont nincsenek statisztikák, hogy a felvettek közül végül ténylegesen hányan iratkoznak be és kezdik el a tanulmányaikat a magyar intézményekben. A meglévő adatok viszont azt mutatják; gyakran épp a legtehetségesebb diákok azok, akik nem itthon folytatják.