Az oktatástól távol eső témában kérdezte írásban Fazekas Sándor minisztert Magyar Zoltán képviselő, hogy "Miért nem tudhatjuk, hogy honnan származó karácsonyfa alól nézzük, a Reszkessetek betörőket?", vagyis a fák származási helyének jelöléséről érdeklődött - szúrta ki a 444.
A miniszteri válasz is szokatlan volt:
Első sorban tiszta szívből remélem, hogy Képviselő Úr a karácsonyi ünnepeket nem a »Reszkessetek betörők« című film nézésével fogja tölteni. Tisztelettel javaslom a televízió nézés helyett az intellektuálisan magasabb rendű olvasás élményét.
Fotó: MTI / Bugány János
Ha ti is olvasással töltitek az ünnepet, akkor sem mindegy, hogy mivel:
Egy kutatás szerint a hallgatók íráskészségére sokkal nagyobb hatással van, hogy milyen szövegeket olvasnak, valamint azt milyen gyakran teszik, mint az eddig sokan gondolhatták. Sokkal választékosabb, valamint jobban szerkesztett szövegeket képesek írni azok a vizsgált egyetemi hallgatók, akik több akadémiai szintű szöveget olvasnak.
A legtöbb bántalmazás az iskolai közösségekben történik, sokszor a tanárok is szemtanúi – vagy épp résztvevői – az eseteknek. A gyerekek fele szerint az iskolájuk tesz valamit a megelőzésért, mégis rengetegen érzik úgy, nincs kihez fordulniuk. Az UNICEF Magyarország átfogó kutatása szerint az online zaklatás egyre gyakoribb, a fizikai erőszak pedig továbbra is mindennapos.