„Nem volt jól megfogalmazva a kérdés a bioszon” - diákvélemény Érettségi-felvételi
Eduline

„Nem volt jól megfogalmazva a kérdés a bioszon” - diákvélemény

Általánosságban nem volt nehezebb, mint a korábbi évek feladatsora, ám volt két feladat, aminek a megfogalmazása igazán zavaró volt – mondta az eduline-nak Rebeka.

„A feladatok nem voltak kimondottan nehezek, ám a negyedik, a cseppentett levegős kérdésfeltevése és az egész feladat bonyolult volt, nem volt jól megfogalmazva” – mondta Rebeka, aki a Fóti Népművészeti Szakközép, Szakiskola és Gimnázium diákja.

A folyamatosan frissülő tudósításunkat itt találjátok.

Szerinte a két ábrán ugyanazokat a részeket jelölték meg, csak más betűkkel, ezért először nem is értette meg a kérdést.

A következő, mirigyhatározós feladatban is bizonytalan volt, a feladat második része nehezen értelmezhető volt, az első résznél pedig zavaró volt, hogy több kérdés, számozás is volt.

„El is csúsztam először rajta, mert több vonal és meghatározás volt, de aztán szerencsére tüzetesebben átolvastam a feladatot, mely azt mondta, csak a folytonos vonalakra kell írni. Ezek után már könnyű volt” – mondta Rebeka.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.