A felvételi eljárás menetrendje szerint legkésőbb december 14-től lesznek elérhetőek az ügyintézési funkciók az E-felvételiben.
Csütörtökön kezdődik az ügyintézés időszaka a 2024. februárjában induló felsőoktatási képzésekre, amin az alábbi változtatásokra van lehetőségetek:
- adatmódosítás
- a jelentkezési sorrend egyszeri módosítása
- dokumentumpótlás
- illetve ha szükséges, hiánypótlás
Innentől kezdve az E-felvételiben tudjátok nyomon követni a rögzített adataitokat, ellenőrizni a feltöltött dokumentumok feldolgozottsági státuszát, valamint itt fogjátok látni majd a vizsgaeredményeket, a felvételi pontokat, ezt követően pedig a besorolási döntésről szóló határozatot is.
Meddig lesz lehetőségetek a módosításra?
A jelentkezés óta megszerzett és a pontszámításhoz nélkülözhetetlen vagy többletpontokat igazoló dokumentumokat legkésőbb 2024. január 9-ig tudjátok pótolni.
Annak érdekében, hogy ezt senki se mulassza el, a hiányos jelentkezést benyújtó felvételizők a jelentkezéskor megadott e-mail címükre felszólítást kapnak a pótlásról – legkésőbb 2024. január 3-ig.
A ponthatárokat és a felvételi eredményeket várhatóan 2023. január 23-án határozzák majd meg. Aznap minden jelentkező esetében megállapítják, hogy melyik jelentkezési helyre nyert, illetve nem nyert felvételt.