Szerdán megnyitották az ügyintézési funkciókat a felvi.hu honlapon, az E-felvételi rendszerében: ellenőrizhetitek az adatokat, módosíthattok, pótolhatjátok a még hiányzó dokumentumokat, és egy alkalommal az eredeti jelentkezési sorrendet is megváltoztathatjátok
Ha idén felvételiztek egyetemre vagy főiskolára, folyamatosan ellenőrizhetitek a központi nyilvántartásban szereplő adatokat, a személyes információkat, a megjelölt képzéseket és sorrendjüket, a benyújtott dokumentumok, valamint kérelmek feldolgozottságát, a feldolgozás eredményét. Ellenőrizhetitek a közhiteles elektronikus nyilvántartásokból átvett információkat (érettségi eredmények, felsőoktatási oklevelek, nyelvvizsga-bizonyítványokra vonatkozó hitelességi információk). Az e-ügyintézési funkciók segítségével egyszerűen kérhetitek a hibásan megadott adatok módosítását is.
Már azt is megnézhetitek, hogy az egyes jelentkezési helyeiken - a pillanatnyilag rendelkezésre álló, igazolt eredmények alapján - éppen hány pontotok van. Mivel az adatok folyamatosan frissülnek, érdemes időről időre ellenőrizni a pontszámot. A fontos információt tartalmazó üzenetek (például a hiánypótlási felszólítás) az E-felvételi "Hivatalos iratok" menüpontjába érkeznek, amelyről a központi felvételi nyilvántartásban szereplő e-mail-postafiókokba is értesítés érkezik.
Az Oktatási Hivatal azt írja: a május-júniusi érettségi eredményeket igazoló bizonyítványt vagy tanúsítványokat nem kell feltölteni a rendszerbe. Hasonlóan a 2006. január 1. után megszerzett érettségi eredményeket igazoló dokumentumokhoz, a 2006. február 1. után kiállított felsőoktatási oklevelekhez (bizonyos kivételektől eltekintve) és a 2003. január 1. után megszerzett nyelvvizsga-bizonyítványokhoz. Ha azonban a felvételiző a jelentkezési határidő után kapja meg a nyelvvizsgáját, meg kell adnia a felületen a nyelvvizsga-bizonyítvány adatait.
A jelentkezési sorrend módosítására vagy a jelentkezési határidőig megjelölt jelentkezési helyek visszavonására legkésőbb július 7-ig, egyetlen alkalommal van lehetőség az E-felvételi "Sorrendmódosítás" menüpontjában. A változtatások az elküldött kérelmek feldolgozása után jelennek meg az ügyintézési felületen. A benyújtott kérelmek státusza az E-felvételi "Kérelmek" menüpontjában ellenőrizhető.