Fokozatosan újranyit a Felvi személyes ügyfélszolgálata Érettségi-felvételi
Eduline

Fokozatosan újranyit a Felvi személyes ügyfélszolgálata

A járványhelyzet enyhülésének köszönhetően a Felvi személyes ügyfélszolgálata is fokozatosan visszatér a megszokott működési rendjéhez. A személyes ügyfélszolgálati iroda június 2-től heti három nap tart nyitva, egyelőre korlátozott ügyintézési lehetőségekkel.

A Felvi személyes ügyfélszolgálati irodája 2020. június 2-től hétfőn, szerdán és csütörtökönként 9-12 és 13-16 óra között tart nyitva.

Az apostille közbenső hitelesítési igények mellett immár azokat is várják, akik külföldön szerzett nyelvvizsga honosítása vagy külföldön szerzett végzettség, bizonyítvány, képesítés elismertetése ügyében szeretnének ügyeket intézni - olvasható a közleményükben.

A többi ügy esetében továbbra is kérik, hogy lehetőség szerint az elektronikus ügyintézési lehetőségeket használjátok (pl. E-felvételi a felsőoktatási felvételi eljárásban) vagy kérdés esetén telefonon, e-mailben érdeklődjetek. Az e-mailekre és telefonokra továbbra is járvány előtt megszokott rendben válaszolnak.

Felvételi kérdés: mi az a kapacitásszám és mikor számít?

Mitől függ, hogy felvesznek-e az általatok választott és megjelölt helyre? Honnan tudjátok, hogy hányan kerülhetnek be a választott képzésre? Mutatjuk a válaszokat.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.