A járványhelyzet enyhülésének köszönhetően a Felvi személyes ügyfélszolgálata is fokozatosan visszatér a megszokott működési rendjéhez. A személyes ügyfélszolgálati iroda június 2-től heti három nap tart nyitva, egyelőre korlátozott ügyintézési lehetőségekkel.
A Felvi személyes ügyfélszolgálati irodája 2020. június 2-től hétfőn, szerdán és csütörtökönként 9-12 és 13-16 óra között tart nyitva.
Az apostille közbenső hitelesítési igények mellett immár azokat is várják, akik külföldön szerzett nyelvvizsga honosítása vagy külföldön szerzett végzettség, bizonyítvány, képesítés elismertetése ügyében szeretnének ügyeket intézni - olvasható a közleményükben.
A többi ügy esetében továbbra is kérik, hogy lehetőség szerint az elektronikus ügyintézési lehetőségeket használjátok (pl. E-felvételi a felsőoktatási felvételi eljárásban) vagy kérdés esetén telefonon, e-mailben érdeklődjetek. Az e-mailekre és telefonokra továbbra is járvány előtt megszokott rendben válaszolnak.
Felvételi kérdés: mi az a kapacitásszám és mikor számít?
Mitől függ, hogy felvesznek-e az általatok választott és megjelölt helyre? Honnan tudjátok, hogy hányan kerülhetnek be a választott képzésre? Mutatjuk a válaszokat.
Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről! |