Az 50-es évek óta először reklámokkal toboroz hallgatókat az SZFE
Korábban erre nem volt szükség, mert átlagosan 30-szoros volt a túljelentkezés, de volt olyan szak is, amire 70-szer többen felvételiztek.
Korábban erre nem volt szükség, mert átlagosan 30-szoros volt a túljelentkezés, de volt olyan szak is, amire 70-szer többen felvételiztek.
Intenzív reklámkampányt folytatnak a felsőoktatási intézmények a február 15-ei felvételi jelentkezés határideje előtt - írta meg a Világgazdaság. A lap szerint elsősorban online hirdetésekkel és személyes találkozókkal operálnak az intézmények, de használnak print hirdetéseket és PR tevékenységet, elsősorban a szülők elérése érdekében. A ReVISION alternatív kommunikációs ügynökség szerint azonban a klasszikus eszközök helyett ütős és újszerű módszerekkel lehet a fiatal korosztályt hatékonyan megcélozni.
Kis- és nagy diákok ezrei tértek vissza az iskolapadokba szeptember 1-jén, a 2024/25-ös tanév első napján a több mint két hónapos nyári szünidőt követően. A szünet alatt alaposan kitakarított iskolák és óvodák újra megtelnek élettel, a gondosan elpakolt játékok és könyvek ismét a gyerekek kezei közé kerülnek. Ezek egymásnak adogatása pedig tökéletesen terjeszti közöttük a kórokozókat, melyek a közösségekben egyébként is könnyen és gyorsan terjednek.