Az 50-es évek óta először reklámokkal toboroz hallgatókat az SZFE
Korábban erre nem volt szükség, mert átlagosan 30-szoros volt a túljelentkezés, de volt olyan szak is, amire 70-szer többen felvételiztek.
Korábban erre nem volt szükség, mert átlagosan 30-szoros volt a túljelentkezés, de volt olyan szak is, amire 70-szer többen felvételiztek.
Intenzív reklámkampányt folytatnak a felsőoktatási intézmények a február 15-ei felvételi jelentkezés határideje előtt - írta meg a Világgazdaság. A lap szerint elsősorban online hirdetésekkel és személyes találkozókkal operálnak az intézmények, de használnak print hirdetéseket és PR tevékenységet, elsősorban a szülők elérése érdekében. A ReVISION alternatív kommunikációs ügynökség szerint azonban a klasszikus eszközök helyett ütős és újszerű módszerekkel lehet a fiatal korosztályt hatékonyan megcélozni.
Kutatások tucatja világított rá arra az elmúlt években, hogy a nyári szünet csak azoknak a gyerekeknek jelent valódi kikapcsolódást, akik legalább középosztálybeli családokban élnek. A hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű diákok számára ez az időszak megpróbáltatásokkal teli, aminek egyike a megfelelő étkezés hiánya.