Az 50-es évek óta először reklámokkal toboroz hallgatókat az SZFE
Korábban erre nem volt szükség, mert átlagosan 30-szoros volt a túljelentkezés, de volt olyan szak is, amire 70-szer többen felvételiztek.
Korábban erre nem volt szükség, mert átlagosan 30-szoros volt a túljelentkezés, de volt olyan szak is, amire 70-szer többen felvételiztek.
Intenzív reklámkampányt folytatnak a felsőoktatási intézmények a február 15-ei felvételi jelentkezés határideje előtt - írta meg a Világgazdaság. A lap szerint elsősorban online hirdetésekkel és személyes találkozókkal operálnak az intézmények, de használnak print hirdetéseket és PR tevékenységet, elsősorban a szülők elérése érdekében. A ReVISION alternatív kommunikációs ügynökség szerint azonban a klasszikus eszközök helyett ütős és újszerű módszerekkel lehet a fiatal korosztályt hatékonyan megcélozni.
Mi a különbség a technikum és a szakképző iskola között? Milyen támogatások járnak a tanulóknak? Lehet-e érettségi után is szakmát tanulni? Ebben a cikkben válaszolunk a legfontosabb kérdésekre.