#reklámkampány

Közoktatás Edupress

Stratégiai ívre felcsipeszelt, ütős, kreatív kampányokra van szükség a felsőoktatásban is

Intenzív reklámkampányt folytatnak a felsőoktatási intézmények a február 15-ei felvételi jelentkezés határideje előtt - írta meg a Világgazdaság. A lap szerint elsősorban online hirdetésekkel és személyes találkozókkal operálnak az intézmények, de használnak print hirdetéseket és PR tevékenységet, elsősorban a szülők elérése érdekében. A ReVISION alternatív kommunikációs ügynökség szerint azonban a klasszikus eszközök helyett ütős és újszerű módszerekkel lehet a fiatal korosztályt hatékonyan megcélozni.

Nem mindennapi helyek, ahol akár 50 százalék diákkedvezményt is kaphattok Közoktatás Székács Linda

Nem mindennapi helyek, ahol akár 50 százalék diákkedvezményt is kaphattok

Október 31-ig azoknak is érvényes marad a diákigazolványa, akik idén érettségiztek és ezzel megszűnt a tanulói jogviszonyuk. Érdemes is magatoknál tartani ezt a kártyát, hiszen a tömegközlekedés mellett számos egyéb kedvezményre lehettek jogosultak vele akár egészen váratlan helyeken is; például fesztiválokon vagy éttermekben. Összeszedtünk néhányat ezek közül.