#reklámkampány

Közoktatás Edupress

Stratégiai ívre felcsipeszelt, ütős, kreatív kampányokra van szükség a felsőoktatásban is

Intenzív reklámkampányt folytatnak a felsőoktatási intézmények a február 15-ei felvételi jelentkezés határideje előtt - írta meg a Világgazdaság. A lap szerint elsősorban online hirdetésekkel és személyes találkozókkal operálnak az intézmények, de használnak print hirdetéseket és PR tevékenységet, elsősorban a szülők elérése érdekében. A ReVISION alternatív kommunikációs ügynökség szerint azonban a klasszikus eszközök helyett ütős és újszerű módszerekkel lehet a fiatal korosztályt hatékonyan megcélozni.

Halloween: így lett az ősi pogány ünnepből a csokigyűjtés éjszakája Campus life Gál Luca

Halloween: így lett az ősi pogány ünnepből a csokigyűjtés éjszakája

A tökfaragás, a „csokit vagy csalunk” és a boszorkányjelmezek ma már világszerte a Halloween elengedhetetlen részei. Kevesen tudják azonban, hogy e színes, vidám, mégis baljós ünnep eredete nem Amerikából, hanem az ősi kelta hagyományokból ered. A több mint kétezer éves Samhain-ünnep máig ott kísért a jelmezekben, a gyertyák fényében és a fekete macskák titokzatos pillantásában.