"Korrekt, barátságos feladat" - így értékelte az érvelést a szaktanár
A gyakorlati szövegalkotásnál figyelni kellett a formai szempontokra, az érveléses feladat pedig „korrekt, barátságos” volt – mondta az Eduline által megkérdezett szaktanár.
A gyakorlati szövegalkotásnál figyelni kellett a formai szempontokra, az érveléses feladat pedig „korrekt, barátságos” volt – mondta az Eduline által megkérdezett szaktanár.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, a középszintű magyarérettségi második részében egy Mándy Iván-novellát, egy József Attila- és egy Radnóti Miklós-verset kaptak a diákok. Vajon nehézséget jelent-e, ha egy érettségizőnek egy számára ismeretlen szerző novelláját kell elemeznie? És előny-e, ha egy olyan ismert költőtől kap két összehasonlítani művet, mint József Attila vagy Radnóti Miklós?
Indulhat-e egyetemi képzés a Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság támogatása nélkül? Mi a helyzet azokkal, amik korábban csak miniszteri engedéllyel jöttek létre? Egyáltalán, hogy jön létre új szak és mit reagált a Milton Friedman Egyetem a repülőmérnöki képzésük körüli felháborodásra?