Mese és mondóka helyett telefon: súlyos következménye lehet
Hiányos szókincs, kevés szinonima, nem elég fejlett nyelvi asszociációs képesség - ilyen következményei lehetnek egy ovisnál, ha otthon túl sokszor kerül elő az okostelefon, tablet.
Hiányos szókincs, kevés szinonima, nem elég fejlett nyelvi asszociációs képesség - ilyen következményei lehetnek egy ovisnál, ha otthon túl sokszor kerül elő az okostelefon, tablet.
Sokat romlott a helyzet a koronavírus-járvány alatt.
A tizenévesek becslések szerint közel 8 órát bámulják a képernyőt naponta - hívja fel a figyelmet Hortobágyi Ágoston digitális stratéga.
Bár az iskolák már hetek óta nem láttak gyerekeket, az élet nem állt meg. Újabb kedves üzenet a tanároknak.
Óriástojással és mozgó előadóteremmel jött létre egy új innovatív campus Kecskeméten, a Neumann János Egyetem új Gazdaságtudományi Kara részére.
Az olvasás és a nyelvtanulás készségét is befolyásolhatja a túl sok (vagy túl korán?) kezdett okostelefonozás, tabletezés, egyszóval "képernyőzés". Újabb érdekes kutatási eredményekről számolunk be.
A SMART Technologies bemutatta SMART Table elnevezésű interaktív iskolai asztalát, melyet a 4-11 éves korosztálynak fejlesztettek ki.
Ha még egyszer rosszat mernek mondani, akkor bajba kerülhetnek - ezt mondta az iskolaigazgató azoknak az általános iskolás diáklányoknak, akik négy évvel ezelőtt segítségért fordultak hozzá egy őket fogdosó, iskolai foglalkozáson jelenlévő férfi miatt. Az ügyben szeméremsértés miatt indult eljárás, és bár a bíróság szerint az iskola hárított, a tankerület ma már máshogy vélekedik.