Iskolatársa vert meg egy debreceni diákot, kórházba kellett vinni
Hógolyózás fajult verekedéssé kedden egy debreceni középiskolában, egy diákot kórházba kellett vinni - tájékoztatta a...
Hógolyózás fajult verekedéssé kedden egy debreceni középiskolában, egy diákot kórházba kellett vinni - tájékoztatta a...
Két diákot felfüggesztett szabadságvesztéssel sújtott, egy tanárt próbára bocsátott kedden a Pécsi Városi Bíróság; az...
A Kalinyingrád megyei Guszev város ügyésze elutasította, hogy vádat emeljen gyilkossági kísérlet címén a fogyatékos...
Közfeladatot ellátó személy elleni erőszak miatt indult eljárás két diákkal szemben Jász-Nagykun-Szolnok megyében -...
Tíz-tíz hónap, két évre felfüggesztett, fiatalkorúak fogházában letöltendő büntetésre ítélte a Győri Városi Bíróság kedden azt a három fiút, akik egy csornai általános iskola előtt nyolcadik osztályosként annyira megverték egy évfolyamtársukat, hogy a fiú áll- és orrcsonttörést szenvedett.
Minden nyolcadik általános iskolás megbocsáthatónak tartja a gyilkosságot, ha az áldozat „megérdemli” büntetését, kétharmaduk pedig a „rászoruló” tolvajokat sem ítélné el – derül ki a Kaposvári Egyetem Pedagógiai Karának felméréséből.
Sokan álmodoznak arról, hogy külföldön tanuljanak, de amikor választani kell a brit és az amerikai egyetemek között, könnyű elveszni. Mindkét rendszer világszínvonalú, mégis másképp működik: eltér a tanórák felépítése, a felvételi folyamata, a közösségi élet és a mindennapok ritmusa. Ritli Zsanett írása, aki a University of St. Andrews alumnájaként és jelenlegi Fulbright-ösztöndíjas NYU hallgatóként mindkét felsőoktatási rendszerben első kézből szerzett tapasztalatot.