Közoktatás
Hátborzongató kísérlettel lepte meg a világot az oxfordi egyetem
Árammal, mármint az agy egy bizonyos területének gyengeáramú aktiválásával jobban, gyorsabban lehet tanulni - állítják oxfordi kutatók.
Árammal, mármint az agy egy bizonyos területének gyengeáramú aktiválásával jobban, gyorsabban lehet tanulni - állítják oxfordi kutatók.
Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.