"A magyar gyerekek valóban boldogtalanok, tele vannak szorongással"
Egyre több óvodában és iskolában vezetik be a boldogságórákat. A diákok ugyanis még boldogok sem tudnak lenni, erre is tanítani kell őket.
Egyre több óvodában és iskolában vezetik be a boldogságórákat. A diákok ugyanis még boldogok sem tudnak lenni, erre is tanítani kell őket.
Egy nagy-britanniai iskola felvette az órarendjébe a boldogságot is, mint tantárgyat.
Noha Magyarországon igen kevés helyen tartanak mentálhigiénés órákat, és nagyja részt akkor sem az iskolai foglalkozás keretében történik az oktatás, egy friss brit tanulmány szerint amúgy is csak minimális hatással vannak a diákok magatartására a szociális és érzelmi készségek elsajátítására szolgáló leckék.
Az elmúlt öt évben drámai mértékben visszaesett a nyelvvizsgázók száma Magyarországon, és ez egyre látványosabban megmutatkozik a felsőoktatásba jelentkezők körében is: míg korábban a nagy budapesti egyetemekre felvettek szinte mindegyike rendelkezett legalább egy B2-es nyelvvizsgával, mára akár húsz százalékkal is csökkent azok aránya, akik a felvételiig megszerezték azt – annak ellenére, hogy a vizsga első alkalommal ingyenes és többletpontot is ér.