#Kazai_Kolos

Közoktatás Eduline

Olvasási problémák? Egyedül nem megy!

Magyarországon a becslések szerint a diszlexiások aránya 10 és 30 százalék közé tehető, ami azt jelenti, hogy minden iskolai osztályban minimum három diák mindennapjait teszi nehezebbé. Ennek ellenére, a legtöbben fel sem ismerik sikertelenségük okát, értetlenül állnak kudarcaik előtt. A probléma nagy szakértője, Kazal Kolos segítségével most utánajártunk, hogyan ismerheted fel, kezelheted, vagy előzheted meg a tanulási zavart.

Hány percet telefonozhat, tabletezhet egy gyerek naponta? Campus life Kurucz Tünde

Hány percet telefonozhat, tabletezhet egy gyerek naponta?

Milyen hosszú távú következménye lehet, ha egy kisgyerek túl sokat van az online térben? Mikor lehet okoseszközt adni először a gyerek kezébe? Hogyan lehet kimozdítani a legkisebbeket a való világba? Dr. Konok Verával, az Alfa Generáció Labor vezetőjével és társalapítójával beszélgettünk.