#Kazai_Kolos

Közoktatás Eduline

Olvasási problémák? Egyedül nem megy!

Magyarországon a becslések szerint a diszlexiások aránya 10 és 30 százalék közé tehető, ami azt jelenti, hogy minden iskolai osztályban minimum három diák mindennapjait teszi nehezebbé. Ennek ellenére, a legtöbben fel sem ismerik sikertelenségük okát, értetlenül állnak kudarcaik előtt. A probléma nagy szakértője, Kazal Kolos segítségével most utánajártunk, hogyan ismerheted fel, kezelheted, vagy előzheted meg a tanulási zavart.

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.