Az iskolában logisztikát, informatikát és a pénzügy-számvitelt tanulnak a diákok. A zöldmezős beruházásként felépített részen van 18 osztályterem, 16 csoportterem, 9 szaktanterem és sportkomplexum is.
Nem sok értelme van annak, hogy a diákok nap mint nap tízkilós hátizsákkal menjenek iskolába, „hiszen ugyanaz a tartalom, ami a tankönyvben ott van, elérhető más formában is” – mondta az Eduline-nak adott interjúban Frész Attila, a jövő szeptemberben induló Biatorbágyi Innovatív Technikum és Gimnázium igazgatója. A technikum alapítói azt ígérik, nemcsak a módszerek és az eszközök – a diákok laptopot (is) használnak majd a tanuláshoz –, hanem az iskolai terek is eltérnek majd a hagyományostól, az épületben számos „informális és formális tanulásra” alkalmas helyet alakítanak ki.
Mínusz 3128 – ennyivel csökkent az állami ösztöndíjas képzések száma a 2025-ös pótfelvételin. Ez összességében mintegy 36 százalékkal kevesebb, mint az előző évben. Ennek ellenére vannak olyan egyetemek, melyek kifejezetten jól jártak, de arra is akad példa, ahol kereken ezer férőhellyel kevesebb állami ösztöndíjas helyet hirdettek meg a pótfelvételin.