Újabb retró üdítő kerül vissza a boltok polcaira Campus life
Palotás Zsuzsanna

Újabb retró üdítő kerül vissza a boltok polcaira

Ha valaki a ’70-es vagy ’80-as években nőtt fel, nagy eséllyel emlékszik rá: a Róna nemcsak egy üdítő volt, hanem egy korszak hangulatát is hozta magával.

Most jó hírünk van a retró szerelmeseinek: a Márka Üdítőgyártó Kft. újra életre keltette a legendás márkát. Augusztustól ismét ott találhatjuk a boltok polcain a kólás és narancsos Rónát, ráadásul praktikus 2 literes PET-palackban. Az ital anno nemcsak az íze miatt volt menő, hanem emlékezetes – sokszor viccesen áthallásos – reklámjai miatt is.
A Márka az utóbbi években ráérzett a retró hullámra: a Traubi, a Gyöngy, az Adrenalin vagy éppen a Kobra után most a Róna is visszatért. Nem titok, hogy a fogyasztók imádják azokat az ízeket, amik a gyerekkorukat hozzák vissza – és a Márka nagyon tudatosan épít erre.
A cég az elmúlt években több mint 12 milliárd forintnyi beruházást hajtott végre, ma már közel 80-féle üdítőt gyárt, és 17 országban vannak jelen a termékeikkel, írja a HVG