Közoktatás
Origamival tanítják írni és olvasni a diákokat Pakson
Két paksi tanítónő az origamira alapozva olyan új módszert dolgozott ki, amely megkönnyíti a diákok számára az írás és az olvasás elsajátítását.
Két paksi tanítónő az origamira alapozva olyan új módszert dolgozott ki, amely megkönnyíti a diákok számára az írás és az olvasás elsajátítását.
Saját írás- és olvasástanítási módszert fejlesztett ki az egyik paksi általános iskola két pedagógusa. Origamit használnak az órákon.
Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.