Több szülőnek be sem töltött az alkalmazás.
November 12-én este 21 órától november 13-án 2 óráig a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató karbantartást végzett a KRÉTA-n - ez derült ki abból a rendszerüzenetből, melyet az applikációba is kiküldtek mindenkinek. Ezen kívül arra is felhívták a figyelmet, hogy ezalatt az idő alatt lehetnek fennakadások a rendszerben.
Ehhez képest csütörtök reggel nyolc-kilenc óra környékén az alkalmazás több szülőnél be sem töltött, folyamatosan csak pörgött a homokóra, és nem hozta be a frissítéseket. Volt olyan, akinek egy kilépés belépés vagy az applikáció újratelepítése megoldotta a problémát, de akadt arra is példa, akit simán kidobott a rendszer, és hiába stimmelt a felhasználónév és a jelszó is, azóta sem tudott belépni.
A KRÉTA-val nem először voltak gondok idén. Az Eduline-on korábban beszámoltunk arról, hogy a tanév első napjaiban egyáltalán nem működött a rendszer. Volt, ahol a diákok még az órarendjüket sem tudták megnézni, és sok szülő is arról panaszkodott, hogy nem tud belépni a szülői felületre és a tanároknak is órákba telt amíg valamit el tudtak intézni a Krétában.
2025 áprilisában több jelzés érkezett arról, hogy a szülői KRÉTA alkalmazás két héten át nem működött iOS-rendszerű készülékeken. A szülők hiába próbálták elérni az ügyfélszolgálatot, nem kaptak választ.



