Döntött a Lauder: csak az alsósok és az ovisok járhatnak be hétfőtől Közoktatás
Eduline

Döntött a Lauder: csak az alsósok és az ovisok járhatnak be hétfőtől

Az iskola a minisztériummal egyeztetve hozta meg a döntést, Horányi Gábor, az iskola igazgatója ma reggel küldött emailt erről a szülőknek.

Korábban már írtunk róla, hogy huszonegy tanuló és kilenc tanár koronavírusos a Lauder Javne közösségi iskolában.

A fertőzöttek száma miatt hétfőtől digitális munkarendre áll át a középtagozat és a gimnázium - tudta meg az Eduline. Az elemi és az óvoda hagyományos munkarendben folytatja a működését.

Korábban Horányi Gábor, az iskola igazgatója azt mondta, a 30 fertőzött mellett három olyan diák is szerepel az adatbázisukban, akik korábban átestek a betegségen. Ez azt jelenti, hogy az 1000 fős intézmény (melyben óvoda, általános iskola és gimnázium is található) 3,3 százalékánál diagnosztizálták a COVID-19 betegséget.

Az igazgatóval készült korábbi interjúnkat a digitális oktatás tapasztalatairól itt olvashatjátok el.

"A digitális oktatás időszaka is igazolta, hogy nem csak a tanártól lehet tanulni"

Hamarosan kezdődik a következő tanév, bár még nem tudjuk, pontosan milyen formában indul el az iskola szeptemberben, az utolsó félév biztosan komoly tanulság az iskoláknak, tanároknak és a diákoknak is. Horányi Gáborral a Lauder Javne Iskola főigazgatójával beszélgettünk tapasztalatokról és a lehetséges folytatásról.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.