12 ezer pedagógus még nem írta meg a minősítéshez kötelező portfóliót
Novemberig minden pedagógusnak meg kell írnia és fel kell töltenie a portfólióját, ám ennek az előírásnak 12 ezren még nem tettek eleget.
Novemberig minden pedagógusnak meg kell írnia és fel kell töltenie a portfólióját, ám ennek az előírásnak 12 ezren még nem tettek eleget.
Összegyűjtöttük, milyen típusú osztályokban elvárás a portfólió benyújtása, és annak is utánajártunk, mi mindent kell tartalmaznia.
Rengeteg tanár és tanító várja, hogy a minősítési rendszer megszűnjön, több tízezren nem töltötték fel a portfóliójukat.
Évekkel ezelőtt az egyetemekre még úgy tekintettünk, mint a tudás egyedüli forrására - de ez ma már egyáltalán nincs így. Az információkhoz szinte bárki bárhonnan hozzáférhet, az egyetemeknek pedig alkalmazkodniuk kell ezekhez a változásokhoz. De mégis hogyan?
Lezárult a jövő évi pedagógusminősítési vizsgálatok jelentkezése, 2022-ig minden tanárnak el kell készítenie saját portfólióját.
Aláírásgyűjtésbe kezdett egy tanítónő április 22-én azért, hogy halasszák el az idei év portfólióvédéseit.
2019. november 25-ig tölthetik fel dokumentumaikat azok a pedagógusok, akik a 2020-as minősítési eljáráson pályáznak pedagógus I., pedagógus II., mesterpedagógus vagy kutatótanár fokozatra.
Június 27-én megnyílt a 2020-as – pedagógus I. és pedagógus II. fokozatok – minősítési eljárásaihoz kapcsolódó portfóliófelület, valamint a mesterpedagógus és kutatótanár fokozatokhoz tartozó pályázati felület. A dokumentumok feltöltési határideje 2019. november 25. – közölte az Oktatási Hivatal (OH).
Március 31-ig jelentkezhetnek a pedagógusok a 2020-as minősítésre – az ehhez szükséges dokumentumokat már közzétette az Oktatási Hivatal.
Közzétette a pedagógusok 2020-as minősítési eljárásáról a legfontosabb információkat az Oktatási Hivatal.
Összesen 15 200 pedagógus töltötte fel portfólióját a november 25-i határidőig – közölte az Oktatási Hivatal.
Azoknak a pedagógusoknak, akik jelentkeztek a 2019-as minősítési eljárásra, portfóliót kell készíteniük. De mi a határidő? Mutatjuk.
A 2025-ös országos kompetenciamérésen összességében javultak a diákok történelemből elért eredményei, ám az ötödikeseknél komoly visszaesés látszik: 2024-hez képest átlagosan 47 képességponttal gyengébb eredményt értek el. Minden más évfolyamon viszont legalább 32 ponttal jobb teljesítményt mértek, mint egy évvel korábban. Egy nagydobosi iskola, túlszárnyalva az országos átlagot, messze a legjobbak között teljesített a 6. évfolyamos felmérésen.